7 Motive Esențiale Pentru Care Fiecare Magazin Online Ar Trebuie Să Aibă Un Blog, Inclusiv Al Tău!

Este crucial să știi: Chiar și cu o prezență solidă pe rețelele sociale și un site web bine performant, magazinul tău online are încă nevoie de un blog.

De ce? Blogarea regulată și de calitate poate îmbunătăți afacerea dumneavoastră în numeroase moduri.

1. Articolele de blog pot îmbunătăți SEO-ul magazinului dvs.

În ultimii ani, s-a observat o creștere semnificativă a numărului de companii care trec la comerțul electronic. Multe magazine locale, lanțuri de retail și chiar producători care deserveau în mod tradițional alte afaceri au adoptat comerțul electronic pentru a se conecta cu clienții rămași în case și pentru a recupera vânzările pierdute din cauza limitărilor fizice.

Asta înseamnă că există mult mai multe magazine online cu care trebuie să concurezi pentru vizibilitate în rezultatele căutărilor. Și asta înseamnă că trebuie să-ți stimulezi motorul SEO.

Postările regulate creează conținut nou pentru site, care poate îmbunătăți poziția dumneavoastră în rezultatele căutărilor. La fel se întâmplă și cu postările care includ tipurile de cuvinte cheie pe care le caută clienții dumneavoastră, indiferent dacă este vorba despre „căști Bluetooth pentru antrenament”, „hrană organică pentru hamsteri” sau altceva.

2. Postările tip „cum să” pot atrage clienți noi și fideli în magazinul tău.

Indiferent de produsul dumneavoastră, este probabil ca clienții să caute sfaturi de utilizare. Acest lucru se aplică articolelor variind de la produse de îngrijire a pielii până la echipamente sportive și materiale pentru îmbunătățirea locuinței. Așadar, oferiți clienților ceea ce caută și faceți postările dvs. despre cum să faceți și tutoriale atât de utile încât oamenii le vor marca și vor reveni pentru a afla mai multe.

Pentru exemplu, Lowe’s oferă o bibliotecă extinsă de conținut tip „cum să”, fiecare dintre acestea incluzând linkuri către produse, instrucțiuni și multe altele. Acesta este tipul de conținut pe care cineva l-ar putea salva și la care ar putea reveni pe măsură ce finalizează fiecare pas din proiectul său de remodelare eco-locuinței.

Probabil că poți face ceva similar și cu produsele pe care le vinde magazinul tău.

3. Un blog de calitate poate spori lista ta de e-mailuri eCommerce.

Probabil știi deja că lista ta de e-mail este fundamentul unui marketing eficient. Dacă blogul tău oferă conținut pe care clienții tăi îl apreciază și îl pot folosi, te poate ajuta să îți dezvolți lista de e-mail pentru a-ți prezenta ofertele exclusive, promoțiile și noutățile despre produse mai multor clienți, mai rapid.

Nu trebuie să folosiți o casetă pop-up pentru a determina oamenii să se aboneze, nici. Brandul de înfrumusețare Orly adoptă o abordare mai puțin insistentă cu un simplu apel pentru a vă alătura listei lor de e-mail la sfârșitul articolelor de blog, chiar deasupra linkurilor sociale.

4. Postările despre stilul de viață pot atrage clienți loiali pentru comerțul electronic.

Construirea unei comunități în jurul brandului tău este o strategie de marketing de nivel superior și adesea începe cu un blog. Observă că retailerul de echipamente outdoor REI nu pune accent pe produsele sale în aceste postări recente.

În schimb, aceste articole de blog abordează subiecte care le pasionează bazei lor de clienți, precum conservarea naturii și destinațiile sălbatice.

Pentru a crea un blog care să ajute să asociați marca cu stilul de viață al clienților dvs., aveți nevoie de o bună înțelegere a clientului dvs. Și poate doriți să începeți cu o singură categorie pe blogul magazinului dvs., dedicată conținutului despre stilul de viață. Dacă are succes, puteți adăuga treptat mai multe.

5. Blogul dvs. poate crește vânzările oferind ghiduri de cumpărare.

Chiar dacă clienții dumneavoastră nu sunt interesați de un anumit stil de viață sau de un set de cauze, toți doresc să obțină produsele potrivite – indiferent de acestea. De aceea, ghidurile de cumpărare sunt un conținut atât de popular pe blogurile de comerț electronic.

Puteți crea ghiduri de cumpărături specifice pentru sărbători și evenimente pentru practic orice ocazie, inclusiv Festivalul Luminilor, așa cum demonstrează Chewy cu ghidul său de cumpărături pentru cadouri pentru câini de Hanukkah.

6. Folosește postările de pe blogul tău de comerț electronic ca conținut social pentru a crește vizitele pe site.

Postările tale de blog vor primi mai multe vizite dacă includ imagini excelente și originale. Și acele imagini pot ajuta postările tale să fie mai mult distribuite pe rețelele sociale, astfel încât să poți găsi noi clienți și să atragi noi vizitatori pe blogul magazinului tău. 

Iată un exemplu care are cu adevărat totul: parte ghid de cadouri, parte postare despre stil de viață, această compilație de produse tematice de sărbători Etsy cu Nicole Richie are credibilitate de influencer și o mulțime de fotografii de produse bine stilizate, perfecte pentru a fi distribuite pe rețelele sociale.

Chiar și fără un buget de marketing de dimensiunile unui influencer, poți folosi telefonul și câteva sfaturi de la experți despre cum să faci fotografii cu produse pentru a obține imagini de blog pe care cititorii tăi vor să le distribuie.

7. Blogul tău de comerț electronic te poate ajuta să-ți găsești următorii angajați

Dacă magazinul tău crește, s-ar putea să vrei să angajezi angajați noi. Publicarea anunțurilor de angajare pe blogul tău este o modalitate de a-i anunța pe clienții tăi, dar ceea ce este și mai eficient este crearea unei categorii de blog care să le arate vizitatorilor cum este compania ta, cine lucrează acolo și de ce le place. PetSmart face acest lucru cu un întreg blog concentrat pe experiența angajaților, cu profiluri ale angajaților și articole despre proiectele de serviciu comunitar pe care magazinele lor le găzduiesc și le sponsorizează.

Într-adevăr, platforma ta de eCommerce are nevoie de un blog.

În rezumat, iată de ce magazinul dvs. online ar trebui să aibă un blog: clasamente îmbunătățite în căutări, trafic sporit pe site, o bază de abonați la newsletter extinsă, loialitate sporită a clienților, vânzări stimulate, o acoperire mai largă pe rețelele sociale și un canal eficient pentru a atrage candidați ideali pentru afacerea dvs.

Gata să începeți blogul dvs. eCommerce? Consultați planurile noastre de găzduire WordPress

  • Hosting
  • Domenii
  • Servere
  • Alte
  • Asistență
This is a staging environment